sunday bloody sunday

nu har jag utforskat nationer och korridorsfester så det räcker (för denna vecka iaf!) Är en gnutta sliten men man får väl passa på att se sig om i krokarna nu när inte skolan har satt igång på allvar riktigt än. En lustig sak jag har märkt är att folk från Skåne verkar inte riktigt vara medvetna om geografin här i vårt avlånga Sverige. När jag berättat att jag läst i Karlstad så har jag fått frågan : Oj, men det är väl i Norrland nästan?!.
SÅ mitt mission är att sätta Karlstad på kartan här nere ( och dalsland givetvis!!)
 
en bild tagen från den första av de fyra utgångar som veckan har erbjudit. 
( Ja catrin, jag försökte på mig någon typ av Sandra Beijer look på fotot!)

Kommentarer
Postat av: Catrin

haha! jag såg det direkt! fint var det iaf :) ha en himla fin vecka

2013-01-28 @ 09:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0