doing lund

Yes, nu är jag alltså på plats i Skåne, närmare bestämd Lund. Veckan som gått har varit en hetsig och intensiv vecka på olika plan, att träffa nya människor är kul men även otroligt energikrävande. Men ingen rast ingen ro, skolan har satt igång på allvar med föreläsningar och grupparbeten samtidigt som nollningen levererar sittningar och fester. Igår var vi i Socialhögskolan och spexade till det med tema "barnkalas".  vi dansade hela natten lång, tillslut blev fönstren immiga och benen trötta så det vara bara att tacka för sig och cykla hem, jag och min rosa jätteballong (som faktiskt var den enda ballongen som höll hela kvällen lång, woop woop!). ikväll har vi i klassen styrt upp en myskväll, några ska väll ut men jag antar att de flesta är ganska så sega efter gårdagen, blir nog inte många knop ikväll för min del i allafall!
 
Men tack Lund för min första vecka, och ett extra tack för att man har en sån fin syster som kan skänka en peppande ord o få en att må så bra!!
här är jag och min jätteballong, båda en aning slitna men vi lever och är glada !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0