indestructible

och så har ännu en fantastisk helg passerat, varför flyger helgerna förbi så galet fort? Här nere i Lund blir man i vartfall inte utvilad under helgen, då är det fullfart, ingen rast ingen ro!
 
i fredags stod jag på andra sidan baren på hallands nation, och tuuusan vad roligt det var! vi var ett härligt gäng från olika program som gjorde kvällen till en suceé! Kom hem vid 4 sen var det bara att pallra sig upp för klockan 15:00 i lördags skulle vi mötas för en uppdragsdag i stan! Sen hade vi förfest och dansa loss på lunds nation och avrunda det hela med en fet brunch i förmiddags. Så idag people är jag inte tuff, soffan är min bästa vän idag. 
 
Har haft en bra helg trots att min cykelnyckel gick sönder i låset och står nu själv o hänger på torget, att jag har vattenläcka i köket och därmed inget vatten (diskhögen börjar stiga....) MEN det ordnar sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0