14 februari

I söndags kom det över några härliga tjejer för att gemensamt stoppa i oss några extra kalorier, vi bakade kladdkaka och bara myste, ett himla bra avslut på veckan minsann!
 
Igår fick jag ett paket hit till lägenheten (Mitt första paket dessutom!) och där i låg inget mindre än ett superfint alla-<3-dag kort och choklad från mamma, kunde inte precis sakna er mindre när man får så gulliga paket. 
 
igår var jag och invigde gerdahallen här i Lund, dom har hela 22 000 medlemmar och är ett av norra europas största träningscenter! Och jag blev såld, mycket pass och en jäkla stor och fräsch anläggning. Att det sedan kostar 128 kr månaden för oss studenter gör ju inte saken sämre heller :)
 
fina vänner!!
här är mitt fina paket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0