dag 1


Idag är första dagen då operation "utan tvilling" börjar.. Okej det kanske var lite att ta i men det har aldrig gått längre en max en månad utan varandra, det var jobbigt nog. Plus att nu ska vi trippla tiden och inte bara tiden utan årstiden är värsta tänkbara...Vem vill vara utan sin syster under den gråa trista hösten? Jag vill ha Catrin här som ger lite lyster i tillvaron (och någon som dessutom noppar mina ögonbryn..) Jag kan bara föreställa mig hur jag ser ut om 3 månader, utan noppade ögonbryn, men med ett jävla leende på läpparna för då vet jag att det är sista dagen. sista dagen på operation "utan tvilling"... bara att bita ihop och försöka hålla ögonbrynen i så gott schack som möjligt. Lets go!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Hahaha!!! Du fixar nog det alldeles galant ;) saknar dig en gnutta redan!

2012-09-11 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0