2 koppar te & 1 donut

Idag har vart en lång men bra dag, vaknade av att solen strålade så fick bli en härlig promenad! Sen bar det av till Julia för att skriva en essä (?) om hur min sociala och personliga identitet har blivit till, kort och gott : vem är jag, hur blev jag som jag är? hmm...klurigt!

Sen vidare till BOJ och sen tillbaka till Julia på kvällen för att mysa med en jättekopp med te och en donut, perfekt avslut på kvällen. Har haft på skype hela dagen men ändå inte fått något samtal från Catrin, kom igeen vill höra hur de första dagarna har gått :)

Imorgon är det seminarium, sen vidare till pitchers med folk i klassen för att fira Elins 23 års dag!

 making my moves in Sardinien......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0