KARIN 92 ÅR

 
en fin och speciellt blogg som får en att tänka till en extra gång om alla fina äldre människor ute i Sverige som förtjänar en extra omtanke och kram ibland!
 
“Jag är 92 år, och jag kan försäkra mig om att det känns.”

Var det bättre förr?
 Ja, det är klart. Man kunde röra sig, vara frisk och gå bra. 

Är det någonting som är bra nu?
 Jag bor bra och har bra ekonomi. Men jag har inga vänner kvar, alla har dött. 

Är du rädd för döden?
– Nej, döden är jag inte rädd för. Det enda jag är rädd för är långvården. 

 

bloggen heter : www.gamlanyheter.tumblr.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja kolla ocksa in den haromdagen! telepati-blogglasning! puss pa dig <3

2012-11-13 @ 01:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0