22:30

Klockan är way past bedtime för min del, går på flera timmar på övertid. Är en riktig morgonmänniska med långfrukost med gröt inkluderat. Det är livet de, men nu när de är jobb mestadels av sommaren blir det få sådana tillfällen..MEN imorn börjar jag inte fören 14:30 och då jäklar slår jag på stort. Några som slår på stort angående frukost är min kära tvilling, super hotellfrukost på Redison i Malmö.Uhhh de går inte av för hackor...Smaklig måltid!
Nu innan jag kryper till kojs ska jag skypa färdigt med fia (som förövrigt har börjat bli en kvällstradition) och läsa några rader från en bok.
Dessa bilder blir man ju helt beroende av, sjukt kul ju!!!

Kommentarer
Postat av: spanjoren ;);););););)

you make me wanna go crazy with you´re fabulus face

2012-07-24 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0