TGIF

tacka gud för helg, äntligen! Har vart en fullspäckad vecka med plugg, grupparbeten och födelsedagsfirande.
tänkte sammanfatta lite vad jag har gjort under de senaste dagarna
  • bakat bullar (ja catrin och mamma, jag kommer ta med en påse hem!)
  • sett 2 bra filmer : secret window och state of play
  • firat Julia som fyllde 22 på glada ankan, god mad och 25st sprudlande människor!
  • ätit frukost på espresso house
  • bokat resa till stockholm i Juli
  • saknat familjen och morgan (såg en mops i stan nämligen)
  • ätit hemmagjord glass på carli
såå det var lite askplock som jag har sysslat med. Ikväll blir det utgång på koriander med en drös av härligt folk. Och idag har jag toklängtat till Paris, snart bär det av sistaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0