tisdag


ja vädret är inget man kan klaga på idag vilket är bra !. nu måste jag sätta mig och plugga samhäll och spanska. ja ni hör ju bara hur tråkigt det låter, tänk då hur tråkigt det är att verkligen göra det. nej vilken negatiivkänsla jag har idag, skärpning lina ! sen klockan sju ska jag svettas lite tillsammans med linn. jag vill ha vår nu så jag kan använda min nya jacka från zara!, gud den är så fin. men hörrni tycker jag och catrin borde rusta upp denna  bloggen lite !, lite mer bilder som vi tar själva och sånt där roligt.

en riktigt hallelujah moment var i måndags då vår vän jennifer kirra körkortet , nu är det klappat och klart vem som blir chaffis när festivalerna drar igång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0