lite ditten och datten

imorn ska jag och några trevliga vänner äta frukost på espresso house ! kommer bli himla trevligt och som den sanna bloggare jag är (jag vet jag är usel på att ljuga) tar jag givetvis med mig kameran och det mina vänner ljuger jag inte om. längtar faktiskt redan till denna frukost, har hört rykten om att det ska finnas scones,jippie !!
mina dagar ser förövrigt ut som alla andra dagar, äta träna plugga sova ungefär den visan går i refräng så att säga.

har studiedag på onsdag. då nalkas det shopping eller rättare sagt second hand shopping i göteborg. ska bli mycket trevligt även om jag borde ta mig själv i kragen och stanna hemma med miss juridik och mister matte B men vem vill umgås med dom framför shopping?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0