Friday I'm in love

Åh va härligt att det är fredag! Helgen bjuder på bio Shutter Island närmare bestämt. Jag kommer troligtvis vara skit skraj men ska på klassfest efteråt så det ska väl liva upp sinnesstämningen hoppas jag! Idag har jag rotat i garderoben och hittat massa saker som bara ligger och samlar damm så jag tänkte lägga ut dom på tradera så någon annan kan finna glädjen i dom, kan länka till dom längre fram när allt är klappat och klart. Snart ska jag och mamma laga fajitas med guacamole, det blir smaskens. Kanske blir filmkväll med några gamla klasskompisar fast egentligen vill jag gärna se på På Spåret ikväll för Teo Jensen ska visst uppträda och enligt Augustifamiljen så får man bara inte missa detta. Så missa inte! SVT 20.00.
Över & Ut/ C

Källor okända


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0