det går bra nu, kompis de går bra nu


nu har jag massa goda nyheter att komma med .För det första så fick min kära vän mimmi sitt körkort idag, väldig glad för hennes skull. hon förtjänar det verkligen. och jag har fått arbetsintervju på trägårn i Uddevalla !! för er som inte vet är trägårn en nattklubb i Uddevalla som främst har öppet under sommaren. jag är så himla nervös så det inte finns på denna jord, har aldrig vart på någon arbetsintervju förut så ös på med tips är ni gulliga. Sen som om dagen inte kunde bli bättre så fick jag hem mina ringar nivet som jag köpte på tradera för några dagar sedan, hur grymma som helst + att jag fick mvg i slutbetyg på en kurs om mentalträning, jag är i sjunde himlen just nu eller i allafall på god väg !
något som däremot inte är tiptopp är att jag har fått benhinneinflammation på båda benen. riktigt jobbigt och därför är träning bannlyst för mig ett tag framöver. mer tid till skola & vänner får det bli istället. inte fy skam det heller

/ L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0