tisdag


jag och morgan har spenderat hela morgonen med att kolla på diverse livsviktiga serier såsom grey's anatomy, glamourama och gossip girl. nu är det dags att ta tag i den tråkiga delen av denna dag nämligen plugget. blir någon timme med ögonen i böckerna. ikväll bjöd linn med mig på friskis och svettis ! jisses det var evigheter sedan jag gick på ett sånt pass. men ska bli skönt att svettas lite faktiskt, även om jag var lite skeptiskt till det imorse.är faktiskt tusen gånger roligare att träna tillsammans med en vän har jag kommit underfun med. sen måste jag packa också. jag och mamma ska spendera några dagar i göteborg. Shopping står högs upp på schemat såklart !


hennes röda hår och extremt ljusa hy är så vackert tillsammans,jag vet inte varför men jag bara älskar kombinationen. (klicka på bilden för att komma till lookbook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0