Stockholm

Här kommer en massa bilder från Stockholms trippen

Tåget från Trollhättan som skulle ta oss till Stockholm

På tåget såg vi på den japanska animefilmen Ponyo och jag slicka på en violklubba

Efter 5,5 timmar var vi framme och möttes av denna fina skylt på stationen

Vi gick och käka på detta fina ställe

Där åt vi världens godaste hamburgare

Mätta och lyckliga gick vi genom stan och tillbaka till vandrarhemmet där vi somna gott

Dag två började med att vi handlade nybakat surdegsbröd till frukost

Sen gick vi till Old Touch på Upplandsgatan. Det fanns hur mycket fint som helst där inne, jag köpte en väska och en brosch

Efter ett tag blev vi hungriga så vi gick hit och käka hummersoppa med grillat bröd

När solen börja gå ner gick vi hemåt för att ladda batterierna till Kent

I väntan på mästarna

Efter ett dåligt förband klev dem upp och förgyllde hela min kväll, det var fantastiskt!

Det var i stort sett resan, kan lägga upp bilder på vad jag handla en annan dag.
Ikväll ska jag och Lina ut på äventyr, mer om det senare.
Puss & Kram/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0