presentation




tycker det är dags att presentera mig. Jag är ena halvan av denna bloggen. Mitt namn är Lina och fyller 18 om 5 månader vilket just nu känns som en evighet (kan det ha något med snön att göra tror ni?). Jag bor i ett pyttelitet samhälle i Dalsland vilket jag planerar att inte stanna kvar i så länge till. Jag har ett stort intresse för kläder och hårprodukter ! älskar dyra hårprodukter och kan ibland köpa lite för mycket onödigheter. Jag är en person som handlar före och tänker efter, vilket inte alltid är det bästa sättet. Jag har mer impulsköp i garderoben just nu men det ska jag försöka ändra på.

Jag har en tvilllingsyster som är den andra halvan av denna bloggen. Henne får ni veta mer om senare. Trots att vi är tvillingar har vi inte så mycket gemensamt. Vår klädstil är som svart och vitt. Jag är mer för svart/nitar/rock/jeans medan hon är lite mer åt kjol/secondhand/pop/strumpbyxor håller om ni fattar. Hon får helt enkelt berätta själv.

Men vad kommer denna bloggen att innehålla då tänker ni? Jag och min syster har ett väldigt händelserikt år framför oss som vi tycker att ni ska följa. Den kommer bland annat att innehålla resa till london, Sicilien, Europa och Thailand. Såklart har vi en massa spännande

 

utflykter på gång också som t ex nu till veckan !.

Ni kommer att få ta del av bilder av vad vi tycker är fint, resor och vår vardag. Jag hoppas ni kommer trivas

/ LINA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0