mot alla odds

det blev faktiskt en riktigt mysig dag ändå. såhär såg den ut


jag låg och läste andra twilight boken när Mimmi plötsligt skickade sms
och bestämde sig för att komma förbi och hålla mig sällskap
vi låg och slökollade på tv och hade det mysigt.

morgan var såklart med och myste !

sedan kom också linn förbi. vi började spela monopol men kom ganska
snabbt fram till att det är mycket roligare att baka kanelbullar istället!

mycket kanel och socker ska det vara

vi hade bullkalas !


nu är jag mätt efter massa nybakta bullar och som grädde på moset ska
jag besöka vår lilla biograf för att se filmen the morgans med min kära vän mimmi

/LINA

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0