lucky me


gissa vad jag fick tag på idag? tro det eller ej men haffade faktiskt en klänning från the garden collection! ååh den är så sjukt fint så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, att den bara kostade 149 kr gör ju inte saken värre precis. hittade också lite annat småplock som ett par pilotbrillor , har letat ett tag efter ett par och nu äntligen hittade jag de perfekta paret, allt kommer från h&m utom det turkosa armbandet som jag fynda på second hand för 10 kr.  vart en riktigt härlig dag med linnea, strosade mest runt i haga och fika på en uteservering där (vårtecken). nu ska jag färga mina naglar turkosa !
det är underbart med lov också.
ha det bäst



/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0