blinde side

idag var det måndag här i skåne och full fart! 9-17 i skolan med föreläsningar och grupparbeten. Har ett riktigt intressant grupparbete nu där vi ska studera om klass o funktionsförmåga har något samband när det kommer till tillgången av kultur! Hittat massa bra info så imorn är det bara att gräva ner sig :). Ikväll har jag och ett gäng classmates och våra faddrar haft biomys i en stor föreläsningssal och sett på blindeside. Himla mysig film alltså, lätt värd att se speciellt för dig mamma, du kommer älska den. Typisk drama och fin sann historia! Pratade med en som går termin 2 också och nu är jag inte det minsta dugg orolig, deras klass verkar vara sjukt skön o han trodde inte alls att jag skulle bli utanför. Tvärtom! Tjoho inatt kan jag sova gott. Därför för att jag är på så fint humör bjur jag på dessa bilder. Ska försöka få med mig kameran ut lite mer så ni får se mer än bara mig !

Kommentarer
Postat av: catelicatizzz

yo sismizzle! lund verkar rocka fett!!! have fun och bryt inga ben

2013-01-29 @ 08:55:58
Postat av: Mamma Åsa

JSkönt att höra ang din kommande klass,jag får väl kolla på denna filmen/kram

2013-01-29 @ 20:56:58
Postat av: Mamma Åsa

JSkönt att höra ang din kommande klass,jag får väl kolla på denna filmen/kram

2013-01-29 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0